۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

...

اومدیم سلامی بکنیم و تشکر از دوستهایی که برامون نظر میذارن.....
ممنون از امیر اقا دوست دایی فرزاد و بقیه دوستان....
دوست ناشناسی که گفته بودین کم حوصل ام که زیاد نمی نویسم..!!!
راستش من نویسنده خوبی نیستم از اونجایی که از بچگی تو مخ ما کردن این خوبه اون بده و خودم هم ادم کم حرفی هستم نتیجه این میشه که نوشته هام  هم مختصره .
.حتی چند بار سعی کردم دفتر خاطرات داشته باشم ولی از بس که سانسورش کردم و خلاصش کردم به نتیجه نرسید...
الان که خاطرات بقیه رو میخونم خیلی برام جالبه که می تونند این همه از جزییات زندگیشون یا حتی نی نی هاشون چیزی بنویسند.....















                                                                                                  
حالا چند تا عکس جدید میبینیم ..............
تو مسیر خونه بابا بزرگ نشسته خستگی میگیره....................
باغ دوستمون در یک روز بهاری زیبا....باز هم الاله از همه دل برد و کلی دلبری کرد.

4 نظرات:

فرناز گفت...

سلام ماماني . اشكال نداره خلاصه مينويسي چون با عكساي اين جيگمل توپولو جبران ميشه . لپاشو گاز بگير از طرف من

الي گفت...

اي جانم عزيزم من دلم ميخواد لهش كنم اون پاها و دستاي تپليشو اي عزيزم من عاشقشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوس بوس بوس بوس

mamane setayesh گفت...

salaaaaam alaleh topoli... khobi khoshgele? delam barat ye rize shode bod... manke nemitonam onja weblogeto baz konam!!! mashala kheili naz shodi... ghorbonet beram ba on lopaye jigaro mohaye meshkit... fariba joon omidvaram khob bashin... espand yadet nare baraye gol dokhtari dod koni... khosh bashin bye.

امیر گفت...

سلام به آللاله و مامانش !!!
خواهش می کنم من حقیقت رو گفتم !!!
راستی روز مادر رو به مامان آلاله و مادر بزرگش تبریک می گم !!!
دوست دارم گیسو سیاه !!!

ارسال یک نظر