۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

سفرنامه شمال

1.gif
بعد از یک سفر شش روزه به شمال سلام....
جای همه خالی خیلی خوش گذشت....الاله جونم خیلی خوب تحمل کرد و دختر خوبی بود...
جمعه رامسر بودیم..شنبه جواهر کوه دوشنبه ماسوله از سه شنبه هم در راه برگشت....اولین بار بود که الاله دریا رو میدید..اولش از موجها و ماسه ها میترسید ولی زود باهاشون دوست شد..
مردم شمالی خیلی باحال تر از اینجا بودند صمیمی و خوش برخورد...بدون استثنا هم با الاله صحبت می کردند و بغلش می کردند...یکمی وقت ما رو میگرفت ولی جالب بود.
هوا هم عالی...بهاری و نمدار...گاهی افتابی....بقیه خاطرات رو با عکسها می نویسم.
دریا و الاله
بعد از گذر از کلی ابشار خوشگل رسیدیم به جواهر ده...الاله هم همچنان مشغول دلبری
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ازاین فرفره های خوشگل برای الاله خریدیم ولی خوشش نیومد به جاش مامان الاله کلی بازی کرد.
 
   

کاخ موزه شاه بیچاره.....درخت های خوشکلی داشت...
الاله و چادر و خرابکاری....گرسنه شده بود همش داد میزد..به به ...به به (ساحل چمخاله)**
از این خانومه براش عروسک خریدیم ولی الاله نشست کنارش دیگه بلند نمی شد..میگفت مامو مامو....
این هم الاله شمالی...کلی خوردنی شده بود همه تورستها دورش جمع شده بودند باهاش عکس میگرفتند..
عروسک منههههههههههههههههههههههههههههههههه... تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
بابا عینک قشنک...بابا فشن
از خرید خسته شده نشسته..بلند هم نمیشه!
تو مسافرت هم پارک و نی نی پیدا کرد...

7 نظرات:

مامان هانيا گفت...

سلام خانوم تپلي. خوش مي‌گذره؟ معلومه كه مي‌گذره. خوش به حالت . منم دلم شمال مي‌خواد!بازم كه عكسهات يكي در ميون باز ميشه. ولي اونارو كه ديدم خييييييييييلي قشنگ بودن مخصوصا اون عينك فشن خيلي بهت مياد عسيييسم.چقدرم ماشالا بزرگ شدي گل خانوم.

امیر گفت...

سلام !!! من این پیامو واسه اونایی میزارم که نمی تونن آلاله رو ببینن : 120% عمرتون بر فناست !!!
این عکسا فقط یک قطره از دریای زیبایی و شیرینی آلاله ست !!!
این بود ماحصل ملاقات حضوریه من و آلاله !!!
(من امیرم از دوستای دایی فرزاد)

مينو گفت...

سلام دوست خوبم
ماشاااله دختر خيلي نازي دارين خيلي خوشگله
اون عكسي كه لباس محلي پوشيده با اون سارافون سبزه خيلي نانازه

الي گفت...

الهي عزيزم:
من عاشقتم يه عالمه من واقعا از ته دل لذت بردم عكساشو ديدم براش اسپند دود كن اي جانم با اون عينك آفتابيش و اون لپاي گردش دلم ميخواد لهش كنم

فرناز گفت...

سلام مامان آلاله ، ماشااله به اين دخمل خيلي ملوسه براش اسپند دود كن . كلي قربون صدقه اش رفتيم

مامان هانيا گفت...

بالاخره عكسهاي نازتو ديدم. خييييييييييلي جيگري عسيييييسم!مي بوسمت. با لباس شماليت عين عروسك ها شدي!

مامان فاطي و آويسا گفت...

سلام عسلي
هميشه به مسافرت و گردش
توي همه عكسا خوردني بودي مخصوصا با عينك دلم ميخواد بچلونمت تپلي ناااازه
بوووووس واسه آلاله وماماني خوشگلش

ارسال یک نظر