۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

روز مادر مبارک

سلام ..
.امروز روز قشنگیه روز مامان ها....
.تبریک به همه ...مامان خودم مامان شوشو...و همه دوستهای خوبم که مامان شدن...
من که هنوز احساس مامان بودن نمی کنم...فکر نمی کنم هنوز کار خاصی کرده  باشم...وقتی گذشته مامان خودم رو می بینم در مقابل اونها هیچم.....امروز عصر برای مامانم جشن کوچولو میگیریم..خودم هم کادوم رو دیشب دریافت کردم(دوربین دیجیتال) . اینجا باز هم از بابای الاله تشکر میکنم .
وممنونم  همه کسانی که با sms و تلفن این روز رو تبریک گفتن و خوشحالم کردند.
13.gif

6 نظرات:

فرناز گفت...

سلام مامان مهربون روز تو هم مبارك
از آلاله خوشگلم زيادتر عكس بذار .آخه بدجور عاشقش شدم

مامان هانيا گفت...

سلام به مامان آلاله جون. اومدم كه فقط روز مادر رو (البته ببخشيد كه تاخير دارم.آخه نبودم) تبريك بگم و بگم اميدوارم كه هميشه سايه‌ت بالاي سر آلاله جون باشه!

سپيده گفت...

سلام
روزتون مبارك
از طرف روي ماه دختر ناز و دوست داشتنيتون رو حسابي ببوسيد.
خوشحال ميشم تبادل لينك داشته باشيم.

الي گفت...

سلام عززيزم من دلم واسه آلاه تپلي تنگ شده چرا عكساشو نمي زاري

مينو گفت...

با تاخير چند روزه روز مادر و زن رو بهتون تبريك ميگم
آلاله خانوم رااز طرف من يه ماچ گنده بكن
خدا براتون نگهش داره

مامان هانيا گفت...

سلام فريبا جون. خوبي؟ يه سوال مي‌خواستم بپرسم. قد آلاله گلي الان چنده؟ من احساس مي‌كنم هانيا خيلي كوتاهه واسه همين ازت مي‌پرسم. ببخشيد مزاحم شدم.

ارسال یک نظر