۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

سلام.. Flower
چند وقته زیاد نمیتونم چیزی بنویسم..از بس که شیطونی میکنه ادم یادش میره...الان هم خوابه Sleeping ..وای به روزی که بیدار بشه تازگی ها خوب هم غذا نمی خوره..از بازیش کم نمیاد.چند روزه که شبها زیاد بیدار میشه هر ساعت باید من هم پاشمم ساعت بزنم بخوابم..تا چشمام بسته نشده باز بیدار میشه...
 No .بابابزرگش ارگ قدیمی که مال فرها بودهاورده باهاش تمرین موزیک میکنه...
هنوز وقتی میگیم روشن خاموش فقط به لامپ نگاه میکنه..فکر کرده فقط لامپ روشن میشه..هر کاری که بکنیم ادامون رو در میاره..
میزنم  رو دستم میگم وایییی واییییی ..اون هم مثل حاج خانومها میزنه رو دستش..
تازگی ها نی نای نای هم میکنه
قبلا با اهنگ خودش رو تکون میداد حالا دستهاش رو هم میچرخونه...بابابزرگ دیگه اش بهش الله اکبر یاد داده...وقتی بگیم ..دستهاش رو میزاره دو طرف سرش...النگوهاش رو هم میشناسه...با انگشت سبابه نشونشون میده..
ولی شیرین کاری زیاد میکنه ولی همچنان به غیر از بابا و ماما و به به چیزی نمیگه.... Kisses اوه اوه صداش داره میاد..حتما بیدار شده..من دیگه برم...




..
دلام دلام .من اومتم..منم دیقه..نی نی جانا..الاله توتولوو...ببینین چی عسک گشنگی مامانی قرفته...4تا دونه دنتون دالم..باهاشون همه تار می تونم...

بهله..میبینید قه عسک برسنولی قرفتم..دیتم خیلی جتیه..لبخند هم
زدم..


ابن هم ارق بنده...دالم از اهنق های بیتهوون تمرلین میتونم....
خیلی هم جدی هشتم..


بهله  ..با مامان جونم و مامان بزرقم رفته بوتیم خیافون که همش قریه کردم.. مامان بزرقم هم برام النقو خرید..ایناهش...


این هم دایی جونم...وختی میلم بغلش ساقت میشم ..از پس که بلنده.. Shy Whistler







مخلشیم داداش.....دیدم علوسکم کلاه لازم نداله  بلش داشتم... Smile

این باباییه خاپالوی من هم تا من میتاپم میاد ..خودشو قاطی میتنه..
 من حاظلم بلیم ددر... Aerobics

نی. خوف دیقه من بلم شیطونیم کم شده مامانم لاحت نشسته....اینجولی که نمیشه..
نی نی باید اذیت کنه دیده .خدافیس.

1 نظرات:

mamane setayesh گفت...

salam khoshgelam ghorbonet beram kheili khoshhalam ke belakhare tonestam roye maheto bebinam
weblogat kheili khoshgele topoliye khale
mibosameton
khosh bashin

ارسال یک نظر