۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

یکی از کارهای جدیدی که تازگی ها میکنه اینه که با بابا رضاش البوم عکس میبینه...کچلمون کرده بس که بارها میپرسه این کیه اون که؟؟؟ بابا یزرگ که جبوون بوده...مامان فریبا چوچولو مچولو بوده......
الالن هم که عکسش رو اینجا دید زود گفت: ا الاله  وقتی جبوون بودههههه
کلی ماچمالیش کردیم.....
شب های هالوینه و ما هم خودمون رو اجبارا قاطی کردیم وفیلم های ترسناک میبینیم...و شبها هم از ترس نمی خوابیمممممممم....(یعنی من)
نطق جدیدی الاله جون در حال حاضر این بود که ...من میرم اونجا مشینم شما راحت باشین...برم روی ترتمیل ورزش تنم مامان اهنگ بذار...
ادم دلش میخواد گاز گازش کنه از بس که شیرین زبونی میکنه.

Funny Pictures

این هم از عکسهای جدید الاله لوسسسسسسسسسسهههههه
Funny Pictures
الاله در حال جستجوی مدل عکاسی
Funny Pictures
اولین عکسی که گرفته...شاهکار هنریییییییییییههه









3 نظرات:

سپیده عمه آریانا گفت...

سلام
الهی قربون این دخملی خوشگل و شیرین زبون بشم من. انشااله همیشه شاد و خندون باشه .
بوووووووووووووووس از صورت نازش

فرناز گفت...

سلام فريبا جونم . خوبي عزيزززم . كم پيدايي دختر .
اين آلاله جونم هم مثل هميشه خوشگل موشگل .
كلي قربون صدقه اش رفتم

مامان هانیا گفت...

سلام به آلاله ی خوشگل و مامانش ! عزیزم تولدت مبارک باشه! البته می دونیم یه ذره دیر شده ولی ببخشیددیگه! بچه داریه و هزار دردسر!!! ایشالا که همیشه زنده باشی و سایه ی مامان و بابا هم روی سرت باشه! به مامانی بگو از طرف من یه بوس از اون لپای خوشمزه ت بگیره!

ارسال یک نظر