۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

شب یلدا

بله امسال هم یلدا اومد و رفت الاله خانوم....
البته مثل قدیما دیگه جالب نیست من که هیچکدوم از یلدا ها رو دوست نداشتم تا حالا چون اونجوری که باید نبوده...شاید تا وقتی تو بزرگ بشی منم یک شب یلدای واقعی درست کنم.مثل این....با حافظ و شعر و شمع....

  امسال رفتیم خونه عموی بابای شما... همیشه رسمه میرن خونه بزرگتر فامیل یا مادربزرگ پدربزرگ...نمی دونم دلیل این دعوت چی بود شاید احساس کردن بزرگ .البته بد نبود بعد از مدتی همدیگه رو دیدن...دخمل گل من هم همش دنبال گربه اونها میدوید..البته یکی باید دستش رو میگرفت یک گربه خاکستری داشتن که همش ازسر و کول همه بالا میرفت..الاله جون هم که عاشق پیشی ..هی صداش رو در می اوردی هی دنبالش میکردی اگر هم میرفت تو اتاق گریهههههه که چرا رفت!!!




دخملک لوس تا دوربین میبینه ژست میگیره...






  اینقدر راه نرفت تا بالاخره مجبور شدیم با این راهش ببندازیم

این کار رو تازه یاد گرفته ...هر وقت پیشی میبینه زود این شکلی میکنه صداش رو هم نازک...بعنی من پیشیم...Catهاپو هم میگه هاپ هاپ ولی بی صدا....Dog 5
وقتی هم اب می خواد یا هر کس دیگه آب بخوره داد میزنه...آآآآآآاااااااااااااااب
عروسکش رو رو پاش لالا میکنه با قاشق بهش غذا میده موهاش رو شونه میکنه.....Doll
سوت میزنه...هر کی بره دستشویی میگه: شیششششششش
هنوز هم عاشق ددره..کفش پای عروسک میکنه میگه ددرددرددر
از صبح که بیدار میشه صدای سشوار و جارو برقی در میاره..ممممم...ووووو
فکر کنم شب هم خواب میبینه سشوار دنبالش کرده....


























3 نظرات:

ناشناس گفت...

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
khobiiiiin mamaneh alaleh????
salamatin?:D
migamaaaaaa
man asheeeeeeeeeeeegheeeeeeeeeeeeh bachehaaaaaaam
vaaaa hamchenin alaleh joooooonam
ghooooooooooooooooooooolboonesh beshaaaaaam maaaan
vay khoda key misheh manam bachehh dar sham:D
:D:D:D

مامان هانيا گفت...

واي ناز بشي تو. چه كارايي ياد گرفتي بلا!ماشين جديد هم مبارك. كي گواهينامه گرفتي خانوم كوچولو؟؟؟؟

مامان فاطي گفت...

سلام جيگررررررر
خوردني من
عكسات نازن
به ماماني سلام برسون بگو دلم براش تنگ شده

ارسال یک نظر